Η Τήλος και οι αδερφές
Ιουνίου 8, 2008 at 5:13 μμ | In Επικαιρότητα | 26 CommentsTags: gay, Τήλος
Αφορμή τα πρόσφατα γεγονότα που όλοι γνωρίζουν πλέον. Αν και δεν παρακολουθώ και πολύ ειδήσεις, κάτι ξέρω κι εγώ…
Πιστεύω προσωπικά πως οι ομοφυλόφιλοι είναι άτομα με ψυχικές διαταραχές. Ανωμαλίες, πως το λένε. Η συμπεριφορά που τους χαρακτηρίζει, είναι, πως να το πω, εξωφυσική…
Επειδή είμαι μεγάλος θαυμαστής του σπουδαίου Αλκιβιάδη, πολλοί μου λένε πως πήγαινε με άντρες και πως οι Αρχαίοι Έλληνες διατηρούσαν σαρκικές ομοφυλοφιλικές σχέσεις. Το ξέρω. Και οι Γιαπωνέζοι το ίδιο έκαναν. Και οι Κινέζοι. Και πολλοί άλλοι.
Αλλά δεν είναι εδώ το θέμα. Οι συγκεκριμένοι απλά προσπαθούσαν να ικανοποιήσουν τον πόθο τους σκεπτόμενοι ‘τρύπα έχει εδώ, τρύπα έχει κι εκεί‘. Μπορεί να ερωτεύονταν κιόλας. Ο έρωτας δεν είναι σε καμιά περίπτωση κακός, σε οποιουσδήποτε και αν είναι ανάμεσα (έχω ερωτευτεί παπούτσια, ένα χάρτη και ένα μολύβι, οπότε κάτι ξέρω). Ποτέ όμως οι αρχαίοι Έλληνες, ούτε και κανένας άλλος, δεν ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΝ άτομο με το ίδιο φύλο. Αυτό πάει μακριά. Τι δηλαδή; Πολύ μακριά.
Τι θα πει να παντρεύονται; Χάνεται η έννοια του γάμου. Ο γάμος από μόνος του αναφέρεται σε έναν άντρα και μια γυναίκα. Ας αλλάξουν τη λέξη. Κι ας μη βγαίνουν να κλαίγονται. Που θέλουν να υιοθετούν και παιδιά. Σε τι κλίμα θα μεγαλώνει το παιδί; Πώς θα αντέχει χωρίς μάνα; Πώς θα τα βγάζει πέρα χωρίς πατέρα; Ποιος θα του μαθαίνει να κατουράει;
Επειδή διάβαζα μέχρι πριν Ιστορία, έμαθα τη φράση που είπε ο Έρασμος: “Ο άνθρωπος δε γεννιέται, γίνεται”
Δε νομίζω πως υπάρχει κάποια γενετική προδιάθεση σε αυτούς τα άτομα.
Απλά κάτι συμβαίνει και δημιουργούνται άνθρωποι με προβληματικές επιθυμίες.
Το πρόβλημά μου είναι πως αντί να κοιτάζουμε πως θα βοηθήσουμε αυτούς τους άρρωστους ανθρώπους και αντί να προσπαθούμε να δούμε γιατί παράγει τέτοιες ανωμαλίες, φαγωνόμαστε μεταξύ μας.
Από τη μια οι ‘αντιρατσιστές‘, ‘εγώ τα χώνω τώρα μ΄αυτά που λέω‘, ‘τώρα πάω κόντρα στο κατεστημένο‘, η ‘νέα γενιά χωρίς προκαταλήψεις‘, αυτοί που νομίζουν ‘τι γαμάτα που τα λέω, είμαι full προχωρημένος’ , νομίζω καταλαβαίνετε.
Απ’ την άλλοι οι ‘θα διαλυθεί η κοινωνία‘, οι παπάδες, οι ‘εγώ τώρα είμαι άντρακλας‘, αυτοί που κοκκινίζουν βρίζοντας, πάλι καταλαβαίνετε.
Ρε μπάσταρδοι, έχει άλλα προβλήματα ο κόσμος, πιο σημαντικά, άμα δε θέλουν να γίνουν καλά οι πούστηδες και οι λεσβίες ας παν να πηδιούνται στην Ανταρκτική, να μη μας πρήζουν κιόλας.
Υ.Γ.: 1) Είμαι ρατσιστής, δε νομίζω να υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στον κόσμο που δεν είναι, κι ας μη το γνωρίζουν.
2) Τα εσώρουχα στη φωτογραφία δεν αφαιρέθηκαν επειδή μας διαβάζουν και ανήλικοι.
26 σχόλια »
Κανάλι RSS για τα σχόλια του άρθρου. TrackBack URI
Γράψτε ένα σχόλιο
Blog στο WordPress.com. | Theme: Pool by Borja Fernandez.
Entries and comments feeds.






α)Χαλάρωσε λιγάκι!
β)Μήπως να το ψάξεις λιγάκι και από το επιστημονικό το θέμα ότι δεν είναι από γεννησιμιού τους έτσι; Η βιολογού μας έλεγε πως είναι, αλλά δε με νοιάζει να σου πω.
Σχόλιο από Xρύσα — Ιουνίου 8, 2008 #
Γεια σας και παλι!Συμφωνω με την Χρυσα οσον αφορα τη γενετικη προδιαθεση που εχουν ορισμενα ατομα.Υπαρχουν ερμαφροδιτα παιδια(που φερουν χαρακτηριστικα και των δυο φυλων)κατι που οφειλεται σε γενετικες ανωμαλιες.Μην ξεχνας το περιβαλλον στο οποιο ζουμε.Βεβαια,αυτο διορθωνεται με χειρουργικες επεμβασεις.Αν μετεπειτα εκδηλωσουν ομοφυλοφιλικες τασεις αυτο ειναι ΨΥΧΩΣΗ!(δεν μπορω να το εξηγησω αλλιως)
Παρ’ολα αυτα εχεις μεγαλο δικιο για το θεσμο του γαμου,τον ατιμαζουν.Εφοσον θελουν να ζησουν μαζι ας το κανουν χωρις να προκαλουν με τετοιες απαιτησεις.
Για την υιοθεσια παιδιων ειμαι καθετα αντιθετη!Ποιος τους ειπε οτι μπορουν να αμαυρωσουν ετσι τη ψυχη ενος παιδιου??Ποιον θα φωναζει το παιδι μαμα και ποιον μπαμπα?Δεν σκεφτονται την κοινωνικη απορριψη που θα νιωσει?Βεβαια,αυτο για μενα ειναι το λιγοτερο.Και μονο που θα εχει ειτε δυο μπαμπαδες ειτε δυο μαμαδες ειναι τουλαχιστον ΦΡΙΧΤΟ!!
Σχόλιο από ΑΝΤΩΝΙΑ!!!!!!! — Ιουνίου 8, 2008 #
agapouli gia mia akoma fora egrapses.simfono mazi sou sto deftero skelos oti exei pio simantika provlimata o kosmos kai oti de ginete na megalosei paidi se tetoies sinthikes.pios tha einai i mana kai pios o pateras.afto den einai sigoura fisiko.omos tha simfoniso me tin antonia kai tin agapiti xrisa pano sto viologiko kommati tou thematos.gay den ginese ala geniese.opote edo ksefiges ligaki.den eimai ipostiriktis ton gay kai den drepomai po to dilono.osous eixa tin kaki tixi na gnoriso sas pliroforo oti einai apistefta kobleksikoi kai leitourgoun me enan tropo pou miazei eksopragmatikos ala den einai.se liga xronia i koinonia mas den ksero kai ego pou tha katantisei.oi original adres tha einai pio spanio eidos kai apo arkouda tou amazoniou.ti na po.agapouli mono ego, esi kai o mc valas vlepo na menoume.krima.oi telefteoi mias genias.goustaro.kato oi poustides , zito oi lesvies…..plaka kano…..pantos endiaferon to post.tha spasei rekor sta views.bravo
Σχόλιο από director — Ιουνίου 8, 2008 #
κοιτα …τα παιδια παραπανω εχουν καποιο δικιο,…αν ξεβραζε εσενα κυμα γκευ???ευτυχως εισαι ομαλος…αλλα κι εσυ εχεις δικιο…συμφωνω με ολα οσα λες….οι ομοφυλοφιλοι εχουν διαφορετικα γουστα αλλα δεν ειναι απαραιτητα ενοχληση….μπορουν να σου μαθουν πολλα…αν κανεις παρεα μαζι τους…οχι σχεση…αλλα τι να πω …αφου μιλησε ο ειδικος σηκωνω τα χερια ψηλα!!!
Σχόλιο από κορινα — Ιουνίου 8, 2008 #
Φιλε Battusai,
Η ομοφιλοφιλια μεχρι το 1980 περιπου θεωρουνταν ψυχολογικο νοσημα. Μετα ομως το αποδεχτηκαν ως μια προσωπικη επιλογη για το τι θα βαζει ο καθενας στο κρεβατι του. Και αυτο δεν πρεπει να αφορα κανεναν μας.
Δεν ειμαστε εμεις οι ειδικοι που θα τους επιβαλουμε τα δικα μας πιστευω και γουστα. Απο την στιγμη που ενας ομοφιλοφιλος που κανει αυτο που θελει στο κρεβατι του, αλλα οταν ειναι εξω απο αυτος δεν σε ενοχλει (εννοω ερωτηκος), τοτε τι σε πειραζει? Οχι αλλα για να σε ενδιαφερει το τι κανει ο αλλος στην προσωπικη του ζωη και να του επιβαλεις αυτο που θες εσυ τοτε πεφτεις στο επιπεδο των μεσημεριανων εκπομπων, οσο και αυτο να ακουγεται καπως.
Βεβαιος ομως η ομοφιλοφιλια ειναι μια ανωμαλια. Αλλα πιστεψε με υπαρχουν και αλλων ειδων ανωμαλιες, πολυ πιο σοβαρες, τις οποιες δεν τις βλεπουμε.
Και αν με ρωτουσες τι θεωρω εγω για τον γαμο των ομοφυλογιλων, εγω ειμαι υπερ αυτων, διοτι και εμενα δεν βλαπτουν, αλλα και αν το παρουμε απο αλλη οπτικη γωνια, δημοτρτια δεν εχουμε? δεν ειμαστε ελευθεροι? τοτε γιατι τοσος ντορος? δικαιωματα δεν εχουν αυτοι οι ανθρωποι?
Φιλικα, Blues Boy.
Σχόλιο από Blues Boy — Ιουνίου 8, 2008 #
Battusai, την δικιά μου την άποψη πάνω στο θέμα την ξέρεις. Εγώ δεν είμαι ρατσίστρια απέναντι στους gay και στις λεσβίες. Τους θεωρώ κανονικά άτομα όπως όλοι οι ετεροφυλόφιλοι, απλά εκείνοι έχουν διαφορετικές σεξουαλικές προτιμήσεις. Ε, εντάξει, τι να κάνουμε?? Δεν χάθηκε κι ο κόσμος! Και γω πιστεύω ότι ο γάμος είναι ένα ιερό πράγμα, αλλά επίσης είναι και ένας τρόπος να επισημοποιήσει κανείς την αγάπη που νιώθει προς το σύντροφό του. Δεν έχω πρόβλημα με τους γάμους που έγιναν στην Τήλο γιατί ήταν πολιτικοί γάμοι. Σκέψου να επέτρεπαν να γίνονται και θρησκευτικοί! Εκεί θα διαφωνούσα όπως οι περισσότεροι, αν όχι όλοι. Σ’αυτό που συμφωνούμε είναι στο ότι δεν είναι σωστό να υιοθετούν παιδί οι ομοφυλόφιλοι. Όπως είπαν και οι προηγούμενοι, θα αμαυρώσουν την ψυχή του παιδιού. Είναι σίγουρο ότι θα το κοροϊδεύουν που θα έχει δυο ομόφυλους γονείς.
Είχα την τύχη που λες να γνωρίσω έναν gay, ο οποίος μάλιστα είναι και στην ηλικία μας, και πιστεύω ότι δεν διαφέρει απ’τους υπόλοιπους! Μάλιστα τον συμπάθησα γιατί ήταν γεμάτος χαρά και ενέργεια όλη την ώρα!! Μην είστε τόσο αρνητικοί απέναντί τους. Δεν βλάπτουν κανένα.
See you!
Σχόλιο από Κική!!!! — Ιουνίου 8, 2008 #
@Χρύσα
Και να είναι γενετικό, το περιβάλλον παίζει πάντα το μεγαλύτερο ρόλο στη διαμόρφωση ανθρώπων. Ναι, ίσως το πήρα πολύ άγρια το θέμα. Καλή σου μέρα!
@Αντωνία!!!!!!!
Να ‘τα τα 7 θαυμαστικά! Αυτό πρέπει να ‘ναι γούρικο σχόλιο!
Όταν είσαι ερμαφρόδιτος μπαίνεις κατευθείαν χειρουργείο, δε νομίζω να αφήνουν κανέναν έτσι οι γιατροί σήμερα. Και νομίζω ότι είναι στείροι οι ερμαφρόδιτοι. Για τα παιδιά συμφωνούμε απόλυτα, αν επιτραπεί ποτέ, θα κάψω το έγγραφο με φλογοβόλο λακ.
Γεια σου μαμάκα!
@director
Αγαπούλη, ελπίζω να σου άρεσε η φωτό. Αν μείνουμε μόνο οι τρεις μας, τα μπατζινάκια, θα χαλάσει ο κόσμος ρε! Πάλι όμως λέω ότι δε γεννιέσαι, κάποιος φταίει που υπάρχουν (η σκατοκοινωνία των μαλακιστηριών κατά τη γνώμη μου). Thanks!
Σχόλιο από battusai — Ιουνίου 9, 2008 #
Σε εμενα γιατι δεν απαντησες?
Σχόλιο από Blues Boy — Ιουνίου 9, 2008 #
@Κορίνα
Ευχαριστώ για την επίσκεψη Κορίνα! Δεν είμαι σε καμιά περίπτωση ειδικός, να μη το λες αυτό. Απλά γράφω αυτά που θέλω να γράψω. Φιλιά!
@Blues Boy
Σιγά καλέ, δε γράφεις γράμμα! Ακούς εκεί: ‘Φιλικα, Blues Boy’!
Να διαβάζεις πιο προσεκτικά αυτά που γράφω. Δε γράφω ότι με ενοχλεί τι κάνουν στο κρεβάτι τους (δες για τους αρχαίους τι γράφω). Απλά το τραβάνε πολύ μακριά και αναγκάζουν τον κόσμο να ασχολείται μαζί τους. Και δεν επιβάλλω τίποτα σε κανέναν. Απλά ενοχλούμαι από τον κόσμο που παράγει προβληματικά άτομα. Δικαιώματα όλοι έχουν. Αν διάβαζες προσωπικά Αγωγή του Πολίτη φέτος, σε κάποιο σημείο λέει πως σε περίπτωση ψυχολογικής νόσου, καταργείται το δικαίωμα της ψήφου. Και ποιος σου λέει ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι στα συγκαλά τους; Να μην αρχίσω για βιασμούς. Δικαιώματα έχουν όσοι τα αξιοποιούν. Και αφού θέλουν μόνο να πηδιούνται ας πάνε στην Αφροδίτη να τους καούν τα πνευμόνια. Αυτά.
@Κική!!!!
Θρησκευτικοί γάμοι ομοφυλοφίλων δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ. Αλλά το θέμα είναι ότι δεν είναι γάμος. Ακόμη κι ο πολιτικός δε νομίζω ότι μπορεί να ισχύσει. Τα υπόλοιπα ας τα πούμε μεταξύ μας. Φιλιά!
Όποτε γράφω τέτοια αμφισβητούμενα με πρήζουν στα σχόλια και καίγεται το μυαλό μου μέχρι να απαντήσω! Δεν αντέχω άλλο!
Σχόλιο από battusai — Ιουνίου 9, 2008 #
Λοιπόν προσωπικά δεν θέλω να λέω τους ανθρώπους αυτούς “αρρωστους” “ανώμαλους” ή “πουστηδες”, εφόσον υπάρχει η λέξη ομοφυλόφιλοι. Ας κάνουν ότι θέλουν στο κρεβάτι τους, πολύ απλά δεν με αφορά και δεν με νοιάζει. Τώρα ως προς το γάμο… αρχικά δεν είχα αντίρριση αλλά μετά σκέφτηκα ότι πιθανόν μετά το γάμο να θέλουν να υιοθετήσουν ένα παιδι …. και πόσο υγιές είναι να μεγαλώνει ένα παιδί χωρίς ένα μητρικό ή πατρικό πρότυπο ? Θα προτιμούσα το συμφωνω συμβίωσης …
Και όταν ακούω ότι προτιμά ένας πατέρας να δει το παιδί του στην κάσα παρά ομοφυλοφιλο (το άκουσα στον Τριανταφυλλόπουλο) , ε τότε εκνευρίζομαι … πως το λέει αυτό ένας γονιός ?
Και όσο για την Τήλο … καλά ξυπνάτε ρε ! Για διαφήμηση έγινε η φάση και όχι για δικαιώματα και μαλακίες τούμπανα … Καθαρή διαφήμηση , αρνήτική για κάποιους, θετική για κάποιους άλλους αλλά πάνω απ’ όλα διαφήμηση … Τώρα η Τήλος θεωρείται Νο 1 προορισμός για τους ομοφυλόφιλους ανα τον πλανήτη … Συγχαρητήρια !
Σχόλιο από morpheus (Artemis) — Ιουνίου 9, 2008 #
_
Σχόλιο από Ανώνυμος — Ιουνίου 9, 2008 #
Παιδιά έλεος με τις ανοησίες κάποιων .είμαι ομοφυλόφιλος και απλά μπήκα στο συγκεκριμένο μπλοκ εντελώς τυχαία ,διάβασα κάτι απόψεις που με προβλημάτισαν παρά πολύ και κυρίως για τον τρόπο που σκέφτονται ορισμένα νέα παιδιά για τους ομοφυλοφίλους και δεν ξέρω αν φταίνε τα ίδια ,ή η έλλειψη γνώσης σε αυτήν την χώρα σαφώς και σέβομαι τις απόψεις όλων αλλά ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο … όσον αφορά την ομοφυλοφιλία εγώ έχω μια λίγο διαφορετική και πιο απλή άποψη όπως ας πούμε στο τι κάνει κανείς στο κρεβάτι του και πως την βρίσκει είναι καθαρά προσωπική υπόθεση όπως πχ κάποιος υποτείνετε κάποιος ετερόφυλος την βρίσκει με το να γίνετε βίαιος κάποιος άλλος με το να είναι ποιο ρομαντικός κάποιος τρίτος συμμετέχοντας σε όργια εγώ απλά την βρίσκω με το αντρικό σώμα και αυτό δεν αφορά κανέναν δεν εγκρίνω και θα έλεγα αηδιάζω βλέποντας αγόρια με την τσαντούλα του Luis Vouton γιατί αυτό επιτάσσει η μόδα σιχαίνομαι να βλέπω αγόρια με το ύφος της αυτοκράτειρας και να το παίζουν θεές και κορίτσια με το ύφος του νταλικέρη γιατί νομίζω ότι αυτό είναι που τελικά που κάνει κάποιους με… ,θα έλεγα λιγότερη πληροφόρηση , να μιλούν τόσο απαξιωτικά και ίσως και ρατσιστικά για τους ομοφυλοφίλους όπως κάποιες φορές να γίνονται και βίαιοι απέναντι τους .Εγώ προσωπικά έχω μια σχέση με άντρα εδώ και 12 χρονιά είμαστε πολύ αγαπημένοι δεν προκαλούμε κανέναν κάνουμε πράγματα μαζί από τα πιο απλά έως και τα πιο μεγάλα ζούμε κανονικά δεν βγαίνουμε να το δηλώσουμε ότι έχουμε σχέση τόσα χρονιά όποιος το καταλάβει το κατάλαβε και δεν ξερώ αλλά οι περισσότεροι εντυπωσιάζονται ακριβώς γιατί όλοι έχουν μια συγκεκριμένη άποψη για τους ομοφυλόφιλους και ξαφνικά βλέπουν και μια διαφορετική εκδοχή ,εγώ λοιπόν και ο σύντροφος όπως είπα σε όλα αυτά τα χρόνια έχουμε κάνει πολλά πράγματα μαζί όπως πχ και κάποιες επιχειρήσεις έχουμε κουραστεί πολύ γι΄αυτό γιατί την στιγμή που κάποια παιδιά τις ηλικίας μας έπιναν το καφέ τους ή το ποτό τους σε κάποιο κλαμπάκι με το χαρτζιλίκι από τον μπαμπά τους εμείς παλεύαμε μόνοι μας χωρίς καμιά βοήθεια από κανέναν να κάνουμε την πρώτη μας επιχείρηση και αυτό γιατί δεν θέλαμε να επιβαρύνουμε κανέναν καμιά φορά δεχόμασταν και ένα είδους πολέμου από κατά άλλα αγαπημένους ανθρώπους , λοιπόν αν μια κακή στιγμή γίνει κάτι και χαθεί ο ένας από τους δυο πια η θέση του άλλου που θα πρέπει να έρθει αντιμέτωπος με διαφόρους ¨καλοπροαίρετους¨ που σπεύσουν αμέσως να διεκδικήσουν το μερίδιο τους ?Δεν είμαι σε καμία περίπτωση υπέρ των γάμων και καλά μεταξύ ομοφυλοφίλων αλλά σαφώς και είμαι υπέρ της συμβίωσης με όλα τα δικαιώματα και τις δικλίδες ασφαλείας που σου δίνει ένας γάμος και εννοείτε ήσυχα χωρίς πολλές φαμφάρες και πανηγύρια όσον αφορά την υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια επίσης δεν συμφωνώ αν και καμιά φορά ένα παιδί ,βγάζοντας έξω από το μυαλό μας το ότι δεν υπάρχει το πρότυπο της μάνας όπως επίσης και χωρίς να μείνουμε στο ποταπό γεγονός της κρεβατοκάμαρας ,ίσως το παιδί αυτό που υιοθετηθεί από τα συγκεκριμένα άτομα ίσως εισπράξει μεγαλύτερη αγάπη και προστασία από ότι αν ζούσε ακόμα και με τους πραγματικούς του γονείς τέτοιου είδους παραδείγματα υπάρχουν άπειρα , μάνα πέταξε από το μπαλκόνι το μωρό η άλλη στον κάδο απορριμμάτων ο πατέρας το σκότωσε γιατί έκλεγε το βράδυ σήμερα μόλις δυο ετερόφυλοι κατά άλλα γονείς πούλησαν δυο από τα παιδιά τους , ενώ για μια υιοθεσία από ομοφυλόφιλο ζευγάρι δεν έχουμε κάποιο παράδειγμα για το πώς μπορεί να ήταν για μονογονειακές υιοθεσίες από ομοφυλόφιλα άτομα έχουμε αρκετές και τα παιδιά μεγαλώνουν υγιέστατα ψυχικά και σίγουρα κατουρούν όρθια επαναλαμβάνω πως προσωπικά δεν είμαι υπέρ αυτής της υιοθεσίας αλλά εάν και εφόσον είναι για το καλό κάποιου παιδιού γιατί όχι ,πάντα βέβαια υπό κάποιες προϋποθέσεις ! Αυτά είχα να σας πω ελπίζω να μη σας κούρασα πολύ ! φιλιά σε όλους !!!
Σχόλιο από thanos — Ιουνίου 9, 2008 #
symfwnw me tn thano apo panw-.-
eilikrina apogohteyomai apo tis apopseis su panw sto thema.
einai epilogh tus.
k tha prepei n tus parexume t dikaiwmata g n brun n zhsun thn epilogh ayth.
eimai 100% symfwnu symbiwshs k politiku gamu.
fysika oxi thrhskeytiku.
alla thrhskeytiko gamo dn yposthrizw ute sthn periptwsh kanonikwn zeygariwn.
oi parapanw apopseis einai apopseis mesaiwnikes p elpizw
megalwnodas n s allaxun.
sto katw katw DEN S AFORA to ti kanei o allos sto krevati tu h sto dromo h sto dhmarxeio h opoudhpote.
tha vgei t kathe adraki n mas t paizei magas k n milhsei asxhma
g synanthrwpus tu.
apesyre to blog.se xalaei.
Σχόλιο από Ανώνυμος — Ιουνίου 10, 2008 #
Συγγνώμη φίλε Θάνο, αλλά θα αρχίσω με τον Ανώνυμο (παρόλο που εσύ έχεις προτεραιότητα).
@Ανώνυμος
Τουλάχιστον ο Θάνος από πάνω σου έγραψε το όνομά του.
Είσαι κορίτσι, έτσι λέει το ένστικτο μου.
Δε θέλω να μου γράφουν με greeklish.
Δε με νοιάζει τι γνώμη έχεις για τις απόψεις μου. Μεσαιωνικό ίσως είναι το τσεκούρι που σου πάρει το κεφάλι, δηλαδή τι σημαίνει ότι επειδή είμαι 16,5 χρονών πρέπει να συμπρεριφέρομαι σαν κάθε μαλακιστήρι και να κατηγορώ τους πάντες (κυβερνήσεις, κατεστημένα κλπ) εκτός από τον εαυτό μου; Το έχω επαναλάβει 15 φορές, το γράφω κιόλας. ΔΕ ΜΕ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ. Με αφορά η συμπεριφορά, που είναι προβληματική. Και δε μου αρέσουν οι αδύναμοι άνθρωποι, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Και πουθενά δε γράφω ότι είμαι αντράκι. Μπορεί να είμαι και ομοφυλόφιλος.
Και το blog δεν πρόκειται να το πειράξω, μου αρέσει να το γεμίζω σκατά. Να ‘σαι καλά.
@Θάνος
Απλά μπράβο που σχολίασες. Θέλει αρκετό θάρρος, στ’ αλήθεια. Ήθελα να γράψω πάρα πολλά ως απάντηση στο σχόλιο, μα με εκνεύρισε το ανώνυμο σχόλιο και περιορίζομαι σε λίγα. Απλά κάποιες περιπτώσεις με μωρά στα σκουπίδια και λοιπά αποτελούν εξαιρέσεις στον κανόνα και δε χαρακτηρίζουν μια κοινωνία. Θεωρώ πως αν υπάρξει ποτέ υιοθεσία, το παιδί θα αρχίσει να τρελαίνεται από πολύ μικρό. Ποιος μου εγγυάται ότι δε θα το κοροϊδεύουν π.χ. στο σχολείο; Όταν φτάσει σε κάποια ηλικία και συνειδητοποιήσει κάποια πράγματα μπορεί να έχουμε και αποτρόπαια αποτελέσματα (καμιά αυτοκτονία παίρνοντας στο χάρο κι άλλο κόσμο). Ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, καλή επιτυχία στη ζωή σου! Να ‘σαι καλά!
-Δε χρειαζόταν νομίζω να αναφερθείς σε προσωπικά προβλήματα, αλλά δεν πειράζει-
Σχόλιο από battusai — Ιουνίου 10, 2008 #
agapouli me kathilosan oi apantiseis sou.prepei na po kai ego me ti seira mou oti oi apopseis tou thanou einai kata kirio logo sostes kai simfono se polles apo aftes.fenete arketa siniditopiimenos kai skeftete sosta.einai dikaioma tou kathenos na kanei oti thelei sto krevati tou.kai ego borei na kano sex me ton ipologisti mou ala de to vgazo paraekso opos kai oi perissoteroi omofilofiloi pou borei na min einai kai i sibathia mou ala stin teliki den enoxloun kanenan.kseroun ta dikaiomata kai tis epiloges tous.kai afou boroun kai simvivazontai me ta simerina koinonika dedomena , exoun ti diki tous zoi kai tin kratane gia ton eafto tous.pote den eida kapion na vgainei kai na diatibanizei oti einai gay.antitheta polloi straight kanoun to antitheto kai to paizoun skatomages oti penevontai apo edo kai apo ekei oti einai adrakles. einai merika apo ta koblex pou sinantame stis nees ilikies.kai ego borei na to exo.den vgazo ton eafto mou apekso.oloi mas exoume kati tetoies siberifores ores ores.parola afta ektimo tin ilikrinia tou alou kai asxeta an einai straight i gay ego leo sto thano me ti seira mou ena megalo bravo gia afta pou katafere sti zoi tou.na exei mia sxesi stin opoia niothei kala , na exeis ti doulia tou , na krataei ta prosopika kai ta sexualika tou makria apo tin koini gnomi kai to simantikotero katafere na epiviosei se mia elliniki pragmatikotita pou kata tin gnomi mou den einai akoma etoimi kai arketa orimi gia na dextei pliros tous omofilofilous.bravo kai pali bravo.oso gia ton papara ton anonimo ti na tou po.oti anonimos tha einai kai anonimos tha parameinei.akou leei na diagrapseis to blog.kai ego sou leo file anonime oti o filtatos battusai exei ena apo ta kalitera blog pou exo dei kai mesa se afto vazei tis skepseis tou kai mono.kai ta katafernei kai poli kala.kai den leei malakies gia na pernaei i ora.leei afta pou pistevei kai se opion aresoun.agapouli sinexise tin kali doulia.emeis eimaste mazi sou…
Σχόλιο από director — Ιουνίου 10, 2008 #
Θάνο συγχαρητήρια και μόνο που βγήκες και είπες ότι είσαι ομοφυλόφιλος και υποστήριξες τις απόψεις σου! Εμένα ειλικρινά δεν μ’ενοχλούν καθόλου ούτε οι gay ούτε οι λεσβίες. Τους θεωρώ πολύ εντάξει άτομα. Και συ ανήκεις σ’αυτούς! Συμφωνώ απόλυτα σε όσα λες! καλή συνέχεια στη ζωή σου και να’σαι πάντα καλά!!
Ειλικρινά battusai, δεν περίμενα να απαντήσεις με αυτόν τον τρόπο! Πιστεύω ότι έκανες σωστά! μπράβο σου.
kisses
Σχόλιο από Κική!!!! — Ιουνίου 10, 2008 #
Μπήκα τυχαία στο site και διάβασα τις απόψεις του battusai… Δε θα τις σχολιάσω, απλά θα ρίξω κάποιες ερωτήσεις και όποιος από εσάς νομίζει ότι είναι προβληματισμένος και ευαισθητοποιημένος στα κοινωνικά θέματα, ας προσπαθήσει να τις απαντήσει στον εαυτό του. Πρώτα απ’΄ολα, τι εννοούμε όταν λέμε “προβληματική συμπεριφορα”; Ποιος το καθορίζει και με ποια κριτήρια; Συμπεριφορές που δεν ενοχλούν κανένα, πέρα από μερικούς θρησκόληπτους και απαίδευτους, με τι αιτιολόγηση μπορούν να χαρακτηριστούν προβληματικές; Ύστερα:
η σύγχρονη επιστήμη έχει αποδείξει (και μια ματιά γύρω μας αρκεί για να το επιβεβαιώσει) ότι οι ομοφυλόφιλοι αποτελούν το 10% του συνολικού πληθυσμού. Μπορούμε, επομένως, να χαρακτηρίσουμε 600 εκατομμύρια ανθρώπους προβληματικούς και ανώμαλους; Πόσοι από αυτούς που βγαίνουν δεξιά κι αριστερά και κατηγορύν τους ομοφυλόφιλους έχουν αναρωτηθει αν η ομοφυλοφιλία ήταν πάντα κατακριτέα (δε μιλάω μόνο για την Ελλάδα) και, εν πάση περιπτώσει,
ποιοι και για ποιους λόγους αποφάσισαν ότι είναι αμαρτία; Εξάλλου, η ιδιόρρυθμη συμπεριφορά πολλών ομοφυλοφίλων σχετίζεται με την ομοφυλοφιλία τους αυτή καθεαυτή ή μήπως με την τεράστια καταπίεση που έχουν υποστεί λόγω αυτής από ανθρώπους ανελεύθερους και φασίστες; Ερωτήματα υπάρχουν άπειρα για ανθρώπους που σκέφτονται ελεύθερα και όχι με στερεότυπα, αλλά σκοπός μου δεν είναι να πείσω, απλά να προβληματίσω. Παιδιά ας ξυπνήσουμε κάποια στιγμή. Αντί να χάνουμε ενέργεια εναντίον ανθρώπων που δεν βλάπτουν κανένα
, ας επιτεθούμε καλύτερα σε κάτι αρχιμα**κες που κοντεύουν να διαλύσουν όλο τον κόσμο.
Σχόλιο από liberal — Ιουνίου 13, 2008 #
OYΡΤ ΤΡΑΧΑΝΟΠΟΥΣΤΕΣ
Σχόλιο από Kagouras — Ιουνίου 22, 2008 #
ΟΥΡΤ = ΟΥΣΤ (υποθέτω)
Το λες κι έτσι…
Σχόλιο από battusai — Ιουνίου 24, 2008 #
Ειναι πολυ απλο και δεν χρειαζεται πολλα λογια…το να ειναι καποιος αντρας και να παιρνει τον ρολο της γυναικας ειναι ανωμαλο και αρρωστημενο…Δεν φταιει κανενας αλλος παρα μονο ο ομοφυλοφολος,η κοινωνια φταιει γιατι υποστηριζει τους ομοφυλοφιλους σαν να ειναι φυσιολογικοι.Ετσι δεν μπορεις να υποστηριζεις κατι ανομαλο και αρρωστημενο γιατι ειναι σαν να γινεσαι κι εσυ ενας απο αυτους…Γεννηθικες ανδρας δεν μπορεις να απαρνηθεις αυτο που εισαι γιατι αν ηταν να γεννηθεις γυναικα θα ειχες γεννηθει..ολα εχουν τον σκοπο τους…τωρα φιλε Θανο σε λυπαμαι εσενα και τους ομοιους σου γιατι ειστε πιονια ενος παγκοσμιου παιχνιδιου και μιας παγκοσμιας προπαγανδας.Συγνωμη που σου το λεω αλλα ποτε σε αυτον τον πλανιτη οι ψευτοπροοδευτικες αποψεις δεν εκαναν καλο.Κι αν τυχει να σς επιτραπει να υιοθετησετε παιδια θα ειμαι απο τους πρωτους που θα σας λιθοβολησω!Και κατι αλλο δεν σημαινει πως οτι εκαναν οι αρχαιοι Ελληνες ηταν σωστο.μισω την ανομαλια και τους πουστιδες!Δεν γουσταρω την παραφυση ειναι κακο αυτο?Αν σταματησουμε να πηγαινουμε με γυναικες πως θα γεννηθουν ανθρωποι?ΝΑΙ ειμαι ρατσιστης και ΝΑΙ μισω τους πουστηδες!save the parotts αδερφε!
Σχόλιο από teo4life — Ιουνίου 24, 2008 #
παρεμπιπτοντως επιτρεψτε μου να απαντησω στο φιλο libe…κατι.Δεν μπορεις να βασιζεσε στην επιστημη εφοσον πολυ επιστημονες ειναι ομοφυλοφιλοι και ειναι φυσικο να προσπαθουν να ευνοησουν την κοινωνια των ομοφυλοφιλων.Οσο για την θρησκοληψια πρεπει να ξερεις οτι εχει σωσει τα τομαρια μας πολλες φορες.Ποιος εισαι εσυ που θα κρινεις ποια αποψη ειναι απαρχαιομενη και ποια οχι?Ετσι Θα ηθελανα ρωτησω σε ολους. Τι παραπανω εχει ο ανθρωπος σαν αντικειμενο το 2008 που να μην ειχε πριν 1000 χρονια που να καθοριζει οτι οι αποψεις του ανθρωπου πρεπει να αλλαζουν ανα εποχη?
Σχόλιο από teo4life — Ιουνίου 24, 2008 #
φίλε,teo4life αν και θα μπορούσα να σου απαντήσω και να σου βγάλω μια και καλή ολες αύτες τις ανώριμες απόψεις, δε θα το κάνω γιατί απλά δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ με τον Περισσό και όλη αυτή τη ψευτοκουμουνιστική μιζέρια !!! Να περνάς πολύ καλά.
Σχόλιο από thanos — Ιουλίου 17, 2008 #
re malaka lee ti malakies grafeis
Σχόλιο από kakarot — Οκτωβρίου 8, 2008 #
Μην μασας battusai αστον τον παλιορατσιστή τον kakarot να λεει ο,τι μλκ του κατεβει στην κατρανα.
Σχόλιο από kamenos — Οκτωβρίου 8, 2008 #
bale dbz real movie ke marvel kitriniari shisomati ke rizo fage
Σχόλιο από wolverine — Οκτωβρίου 8, 2008 #
Έχω αρχίσει να βαριέμαι αλλά τελικά θα βαρεθώ για τα καλά μετά θάνατον. Καλά κάνει ο καθένας και βάζει τον πούτσο του όπου νομίζει ή δίνει τον κώλο του πάλι όπου νομίζει. Οι άλλοι, που δεν…νομίζουν έτσι, γιατί νοιάζονται; Λίγο λέω “νοιάζονται’. Καταστρέφουν ζωές, ατόμων και οικογενειών. Μήπως αυτοί οι άλλοι είναι αποτυχημένοι πούστηδες; Δηλαδή, το “μήπως” και το ερωτηματικό (;) τί τα θέλω!
Λες και δεν ξέρω από πρώτο πούτσο (χέρι ήθελα να πω)! Καλά κάνουν λοιπόν και παντρεύονται. Να γίνει και των ομοφυλόφιλων ο γάμος καθεστώς και τότε αναθεωρούμε τις απόψεις μας για τον γάμο. Πάντως, ζήτωσαν όσοι δεν παντρεύονται επειδή έτσι γουστάρουν, όχι γιατί τους το απαγορεύουν. Για τις υιοθεσίες έχω να πω ένα μεγάλο ΟΧΙ, στο 100%.
Εξαίρεση παιδιά νεκρών και των ΔΥΟ γονιών. Αλλιώς πέφτει πολύ εμπόριο ψυχής και σάρκας.
Και πολύ θα ήθελα προδότες της Ελλάδος, Σκοπιανόφιλοι, να πάνε στον διάολο και να μην συμμετέχουν σε εκδηλώσεις που απαιτούν ειλικρίνεια.Αίσχος.
Σχόλιο από Κλινοσοφιστής — Οκτωβρίου 13, 2008 #