Ύμνος στο αγαπημένο μου «ρόφημα»

Φεβρουαρίου 12, 2008 στο 10:25 μμ | Αναρτήθηκε στις Not worthy | 3 Σχόλια
Ετικέτες: , ,

drinkbeer9.jpg

ΠΙΝΩ ΚΑΙ ΔΕ ΜΕΘΩ 

Τρέχει, τρέχει το νερό,
μέθυσε η Λένη,
αφού είναι τύφλα απ’ το πιοτό
κι έχει την κόρη της χαμένη.

Μπλα, μπλα, μπλα,
θέλω κι άλλο μπυρόνι.
Γουστάρω τραλαλα,
σαν το μικρό τριζόνι.

Μισώ τη ζάχαρη μες το πιοτό,
θέλω αλμυρό, παρέα με μεζέ,
όχι άλλο μπουκάλι παρδαλό,
θα γούσταρα κι άλλο κεφτέ.

Μα όσο κι αν κατεβάσω
δε φεύγω απ’ εδώ.
Το κεφάλι μου δε θα το χαλάσω,
τόσο που να μη μπορώ να δω.

Είμαι εδώ, είμαι εκεί.
Θέλω μπύρα από τη λαϊκή.

3 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vava voum voum voum
    goystarw na trww mpiftekia kai kanw alaloym

  2. μπράβο μπιφτέκι μου!

  3. Αυτο το ποίημα της μπύρας είναι πολύ ωραίο!


Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

