Το δικό μου blog

Αύγουστος 15, 2008 στο 10:51 πμ | Αναρτήθηκε στις Επικαιρότητα, News | 7 Σχόλια

Χρόνια πολλά σε όλους, ας μας προστατεύει η Παναγιά, πάντα.
Χρόνια πολλά και στους εορτάζοντες, ξέρω ότι γιορτάζουν οι Μαρίες σήμερα. Μου είπαν ότι είναι μόνο για παντρεμένες, είναι πάντως λίγο μπερδευτικό αυτό με τις πολλές γιορτές ανά όνομα…

Επιστροφή μετά από αρκετό καιρό, ουσιαστική επιστροφή, γιατί οι υπόλοιπες ήταν ψόφιες ;-)
Αν και αργία για όλους αυτή η μέρα (για μας τους μαθητές δεν έχει σημασία, ούτως ή άλλως διακοπές έχουμε), βόλεψε να ανοίξω ξανά το blog σήμερα. Βασικά ήταν έτοιμο από χθες, αλλά έπρεπε να γράψω και το αντίστοιχο ποστ και να διορθώσω κάποιες ψιλοατέλειες που προέκυψαν στην πορεία.

Όσοι μπαίνουν συχνά θα παρατηρήσουν το νέο μου θέμα, theme βασικά, νομίζω ότι το θέμα δεν ταιριάζει σα μετάφραση, αλλά αυτό μου ήρθε, αυτό γράφω. Ήθελα καιρό να το αλλάξω, δε μου ταίριαζε τίποτα, τελικά πήρα την απόφαση και να το. Άλλαξε και η sidebar λιγάκι, ελπίζω να έγινε πιο όμορφη.

Λένε ότι δε μετρά η εμφάνιση στα blogs, αλλά η ουσία. Εμένα δε με νοιάζει, δε θα ‘θελα σε καμιά περίπτωση να έχω άσχημο blog με κακούς συνδυασμούς χρωμάτων. Το περιεχόμενο έρχεται με τη σειρά του…

Μακάρι να με βοηθήσει η καινούργια εμφάνιση, να κάνει το blog ποιο ελκυστικό για μένα πρώτα και να μη με κουράζει τόσο το να γράφω σ’ αυτό.
Α, υπάρχει κάτι πολύ ενδιαφέρον στην Καθημερινή για τον ιστότοπό μου, αν και το γράφω λιγάκι αργά, αλλά τι πειράζει :-)
Όποιος ενδιαφέρεται, ας μπει εδώ.

Πρέπει να τελειώνω, προέκυψε ιδιαίτερο μάθημα στις 11 (τι τραβάνε οι μαθητές να ξέρετε) και βιάζομαι λιγάκι. Ευτυχώς το δωμάτιο είναι καθαρό και τακτοποιημένο (αυτό είναι το μόνιμό μου πρόβλημα με τα μαθήματα στο σπίτι) και δε χρειάζεται να έχω κι άλλο μπελά στο κεφάλι μου.

Τσεκάρετε και αυτό με τον audio player :-)

Υ.Γ.: 1. Πείτε μου σας παρακαλώ αν σας αρέσει η ανανέωση, έκανα αρκετό κόπο και καλό θα ‘ταν να ξέρω αν βγήκε όμορφο και χρηστικό το blog. Thanks!

2. Ο πρώτος που θα σχολιάσει κερδίζει ένα στρέμμα στο Άλφα του Κενταύρου.

7 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Καλημέρα Δήμο!
    Με γεια το blog, πολύ ωραία η ανανέωση, μοιάζει και περισσότερο καλοκαιρινό!

    Σου έκαναν αφιέρωμα στην Καθημερινή; Ουάου! Τέλειο είναι! :D

    Υ.Γ: Υeah! Είμαι πρώτη! Περιμένω το δώρο μου!!! hehe :P

  2. Τεεεεεέλειο! Μ’ αρέσει πάρα πολύ! :)
    Μα πολύ όμως!

    Μπουχουχου, ήθελα να μαι πρώτη, όχι για αυτό το στρέμμα δεν ξέρω πού είναι, αλλά………(έντονη γκριμάτσα)……ήθελα :) Νομίζω θα πρεπε να θεσπίσεις 3 βραβεία ;)

    Tώρα, το μόνο που μένει είναι να βάλεις καινούργια πράγματα και στο ‘my art’ ;)

    Να σαι πάντα καλά, xxx

  3. HI!Αν και το νεο σου theme δινει μια πιο χαρουμενη νοτα στο blog οφειλω να ομολογησω πως το προηγουμενο μου αρεσε περισσοτερο.Μη θυμωσεις..
    Η μαμα ειναι πολυ περηφανη για σενα(εννοω για το αρθρο στη Καθημερινη)Μπραβο παιδι μου!!!
    Καλη συνεχεια..!!

    Υ.Γ.Χρονια πολλα και καλα σε οσους/ες γιορταζουν

  4. @Κατερίνα
    Καλημέρα! Ευχαριστώ πολύ, παρόλο που μοιάζει καλοκαιρινό, νομίζω θα το διατηρήσω και το χειμώνα.
    Για να παραλάβεις το δώρο σου, θα πάρεις το διαστημόπλοιό σου και θα μεταβείς στο συγκεκριμένο άστρο. Αφού φροντίσεις να μην εξαϋλωθείς από την υπερβολική θερμοκρασία, μπορείς να επισκεφτείς το στρέμμα σου. Θα έχει μια ταμπέλα που θα λέει Κατερίνα. Το οικόπεδο έχει αρτιότητα, μπορείς άνετα να χτίσεις :-)
    Γεια!

    @marionettie
    Ευχάριστα νέα, μπορείς να βάζεις και μυτούλες στις φατσούλες σου, δε θα μεταμορφώνονται πλέον στα κίτρινα κατασκευάσματα. Χαίρομαι που σ’ άρεσε!
    Και στο μάι αρτ έβαλα πράγματα ;-)
    Να ‘σαι κι εσύ καλά!

    @Αντωνία
    Γεια σου! Δε θυμώνω, στραβομουτσουνιάζω λιγάκι :-(
    Ευχαριστώ πολύ μαμά, καλημέρα! Φιλάκια

  5. Αχά! Οκ λοιπόν, μόλις καταστραφεί η γη, θα πάω!
    Αλλά πρέπει πρώτα να διαλέξω με ποιο από τα υπερπολυτελή διαστημόπλοιά μου θα ταξιδέψω! Όσο για τη ζέστη δεν με πειράζει, θα πάρω και aircodition! XD

  6. Γεια σου Δήμο μου!!! Τι κάνεις??? Ομολογώ ότι έχω να σχολιάσω πάρα πολύ καιρό στο blog σου…. Sorry. I was on holiday!!! Διάβασα και το άρθρο στην Καθημερινή! Μπράβο σου φίλε μου! Είσαι τέλειος! Όσο για το καινούριο σου theme, δεν θα σου το κρύψω…. Είναι πολύ ωραίο αλλά είναι πολύ ανοιχτόχρωμο. Θα συμφωνήσω με την Αντωνία ότι το προηγούμενο ήταν πιο ωραίο. Άσε που το μαύρο είναι και το χρώμα μου! χεχε! Τώρα για το καλοκαίρι ταιριάζει. Αλλά τον χειμώνα νομίζω ότι θα χρειάστει αλλαγή….
    Το τραγουδάκι πολύ καλό! Ποιοι το τραγουδάνε????
    Φιλάκια, Κική!!!!!!!!!!!

  7. Χαχα! Και συ μικρούλης εδώ στα blogs! Καλά πού το ξέφαψες τον Ντρέικ στο πλάι! Ήτνα από τα αγαπημένα μου παιδικά!

    Σε χαιρετώ!


Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

