Πληροφορική και Μπλογκ

Οκτώβριος 8, 2008 στο 12:29 μμ | Αναρτήθηκε στις Για μένα, Χύμα, News | 4 Σχόλια
Ετικέτες: ,

Είμαι στο σχολείο, κάνουμε Πληροφορική και παίζω με το μπλογκ μου. Και δίπλα μου είναι ένας καμένος.

1) Όσοι κάνουν κατάληψη είναι τεμπέληδες.

2) Πεινάω αρκετά, θέλω να πάω σπίτι.

3) Δε μου αρέσει ο πολύς ήλιος νομίζω.

4) To Word 2007 είναι απίστευτα τέλειο, μπορώ να γράφω μαθηματικά και γενικά σύμβολα σ’ αυτό και είναι τρέλα γενικά.

5) Θέλω να πάω πανεπιστήμιο, αν το καθάριζαν κιόλας από τις βρωμερές πολιτοαφίσες με αρχικά ΕΦΑΧΨΑ και ΓΕΡΑΕΦ περίπου, θα ήθελα πιο πολύ.

Κουδούνι. Πάω να ακούσω MP3.

Η ζωή είναι ωραία, να περνάτε όλοι όμορφα.

Βοστώνη και γκάιντες

4 Σχόλια »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. αρχίσατε κατάληψη? vamos ρε! ;-)
    άντε πότε θα μπει με το καλό καινούργια σύνδεση στο σπίτι ρε? xD

  2. ‘Δε μου αρέσει ο πολύς ήλιος νομίζω.’
    hahaha:P Καλησπέρα Δήμο! :D

  3. wraio to vinteaki!
    Kale se leei re! pote 8a valeis internet????
    katalipsi mallon gia 2 vdomades tin kovw! kati tetoio akougetai!
    bye bye

  4. 1) συμφωνω…
    2) το δευτερο το θελω κι εγω
    3) κακως…
    4) και στο παλιο το word μπορεις να τα κανεις αυτα, γενικα ομως μην μπλεξεις με την microsoft
    5) κι εγω!!!
    μας βλεπω σε 2 χρονια να πηγαινουμε μαζι στην σχολη!!!


Σχολιάστε

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.
Entries και σχόλια feeds.

